Friday, October 7, 2016

Maak Isk

maak ISK Plex GTC Een manier om ISK maak sonder bestee veel character poging is om 'n speelkans Kode (GTC of ETC) of 30 dae CONCORD Pilots lisensie Uitbreiding (Plex) met die werklike wêreld geld te koop en smous dit character vir ISK. Hoekom borsbeeld jou rug maak ISK in die spel wanneer jy iemand anders om jou ISK maak vir jou kon betaal? Let daarop dat GTC werk anders as Plex. GTC gekoop / heeltemal verkoop buite die spel. GTC verkope bemiddel deur die tyd kode Bazaar. Die onderwerp tyd kode Bazaar Resource verskaf die nodige skakels om te koop en te verkoop GTC deur die deur CCP goedgekeur metodes. Scamming met GTC word nie toegelaat nie, aangesien dit 'n werklike wêreld transaksie. Plex gekoop deur CCP met in-game aflewering, en verkoop as 'n in-game item. Scamming met Plex toegelaat nie, aangesien die samestelling behandel net soos enige ander character item. So jy kan jou geluk probeer in die opstel van kontrakte vir "2 Plex teen 20% af" wat net een Plex bevat. Jy moet ook versigtig vir mense wat jou Plex koop teen 'n hoër prys, wanneer hulle eintlik is vra vir 2 Plex op die kontrak. PvP Combat PvP word dikwels beskou as duur te wees, veral as jy te veel tyd te spandeer luister na die meer gevestigde spelers in NPC korps. Aantrekkelijke genoeg die inkomste uit PvP kan-sending loop deur ordes oorskry. faksie oorlogvoering Wil jy betaal vir PvP? Welkom by Faksie oorlogvoering. Jy sal betaal LP vir die opneem van webwerwe en vyande te vernietig. Huursoldaat werk oorloë Hoewel dit nie die beste laan vir 'n solo-beginner vlieënier, kan dit 'n lekker strewe vir 'n groep van jong vlieëniers wees, veral as hulle 'n tugmeester van spesies kan vind in die "kuns van die oorlog", maar soos hulle sê, ondervinding is die beste leermeester . Eintlik, vind jy iemand wat beskerming nodig het - of in die behoefte van 'n goeie kermisbed - en jy 'n korporasie oorlog teen jou gekies teikens begin. Dit kan goed wees, dit sleg kan wees, maar solank as wat jou doel is om pret te hê, elke bietjie ISK jy daaruit is 'n ekstra bonus. As jy jou doelwitte versigtig kies, kan jy eintlik maak 'n paar ordentlike geld, selfs al is jou groep is nie so goed nie. Natuurlik, kan die teenoorgestelde gebeur, en jy uiteindelik al verloor alles wat jy het. selfmoord Ganking "Die dwaas en sy geld is maklik geskei." In hisec, kan jy 'n ordentlike bedrag van ISK maak deur selfmoord ganking niksvermoedende vlieëniers. Die basiese modus operandi is om 'n teiken te spoor, dan bring genoeg skietgoed om die teiken te vernietig voordat CONCORD vernietig jou skip (s), terwyl hy nog 'n wins uit watter druppels. Tipiese teikens sal wees mense sleep goedere ter waarde van meer as hul skepe moet dra, of missie hardlopers aan te dring op die gebruik beampte modules. Daar is genoeg artikels oor selfmoord ganking dat verdere toeligting in hierdie teks is onnodig: Wetenskap en Nywerheid Wetenskap en bedryf dek 'n verskeidenheid van aktiwiteite van kleinskaalse T1 vervaardiging tot die kompleksiteit van T3 vervaardiging of kapitaal skip bou. Baie van die aktiwiteite in hierdie gebied is die beste poging met 'n groot ISK beginspan fondse, as kleinskaalse pogings is gebind om klaaglik misluk. Mynbou is een van die eenvoudigste aktiwiteite in die spel. Jy gaan in 'n asteroïde-gordel, jy jou mynbou lasers begin, moet jy jou mynbou darren van stapel te stuur (indien u enige), en jy sleep die erts jy my in 'n stasie om later gebruik word. Dit is 'n lae-aandag aktiwiteit wat 'n beroep op 'n paar mense, aangesien dit jou laat met die tyd om iets anders te doen soos chat met corpmates, maak strategiese planne, of enigiets anders wat 'n mate van konsentrasie verg. Die optimale vordering in skepe is direk gegradueerde van die Venture die Retriever mynbou skip, dan 'n Hulk. Jy sal in staat wees om groot hoeveelhede erts te ontgin om jou opleiding in 'n geveg skepe of wat ook al pad wat jy gekies het vir jouself te finansier. Let daarop dat die Hulk is 'n baie squishy teiken en die gebruik daarvan in hisec is 'n uitnodiging om selfmoord gankers. Die bootjie en Mackinaw is effens minder as die Hulk in terme van opbrengs, maar hulle het baie beter buffertenk as die Hulk. Wanneer jy aan My behoort, kyk na wat erts beskikbaar in die streek is en maak seker die bestaande minerale koop en verkoop bestellings. As jy het die keuse van wat om te myn, altyd kies die erts wat gee jou die mees ISK per kubieke meter. As jy in staat is om te verfyn met geen verliese is, mag jy vind dat die verfyning van die erts en die verkoop van die minerale sal jy verdien meer ISK. Let daarop dat kerniet en Omber is veral waardevol as rou erts in stasies behuising storielyn agente: dit is te danke aan die "Materiaal vir voorbereidings Oorlog" storielyn missie (V3 weergawe vra vir basiese Omber, L4 weergawe vra vir basiese kerniet). Daar is nie veel meer te sê oor mynbou as 'n konsep, alles anders is besonderhede. Die besonderhede is die meeste duidelik in Halada se Gevorderde Mining gids (let op dat aangehaal opbrengste vir mynbou skepe en exhumers is verouderd). vervaardiging Die beginpunt vir 'n vervaardiger is T1 vervaardiging, en verkieslik in óf ammunisie, modules, rigs of klein skepe (as gevolg van die relatief bekostigbare bloudruk koste). Moet nie eens die moeite met die vervaardiging voordat jy Advanced produksie opgelei tot op vlak 4, en probeer om dit so gou as moontlik te kry om vlak 5. Om enigsins mededingend met gevestigde spelers wees (selfs tot die punt dat hulle in staat is om jou eie ammunisie teen markpryse te produseer), wat jy regtig nodig het om in staat wees om jou produksie lyn so doeltreffend as moontlik te maak. Vir meer besonderhede oor wat om te vervaardig, hoe en waar gaan jy na die Wetenskaplike en Nywerheid subforum. 'N Goeie idee sou wees, byvoorbeeld, om ammunisie te vervaardig in opdrag hubs, of fregatte, Cruisers en verskillende modules (vir die fregatte / Cruisers jy ook vervaardig) iewers naby 'n lowsec (of selfs 0.0) stelsel op 'n groot transito "pyp" oor Eva. Die mees algemene fout gemaak deur mense wat nuut in die vervaardiging is die versuim om geleentheidskoste te verstaan. As jy dinge bou ten einde dit te verkoop vir 'n inkomste, moet jy dit te verkoop vir meer ISK as jy kon gemaak deur eenvoudig die dinge wat jy gebruik om dit te vervaardig met die verkoop van. Dit is die mees kritieke fout 'n nuweling vervaardiger makes160 ;: verkoop onder kosprys. Die rede waarom sulke groentjies nie bankrot is dat hulle gewoonlik ontgin die erts self, verdere verwerking, en gebruik die minerale te vervaardig. Die erts jy jouself myn intrinsieke waarde wat gebaseer is op die mark in die gebied waar jy dit ontgin. CCP Sound het aangedui dat navorsing punte is van die spel (laaste vraag, einde van die onderhoud) te verwyder. Die "passiewe" inkomste uit RD agente is aansienlik verminder, met data cores verkoop deur middel van die faksie oorlogvoering LP winkel en 'n verhoogde druppels data cores deur verkenning. Neem dit in ag voordat jy te ver af in die pad van die opwekking van data cores vir ISK. Dit sal 'n beduidende tydperk neem om 'n opbrengs op belegging te kry (voorlangs koste van 60 miljoen ISK vir Navorsing Projekbestuur, 10m ISK vir elke wetenskap vaardigheid, tyd bestee maal punteleer plaas daarvan om ISK ander maniere), en daar is geen aanduiding van die tydperk waarin CCP sal die verwydering van navorsing punte. Data in te samel kern is 'n relatief bestendige inkomstestroom: indien dit behoorlik elke karakter wat jy maak kan 'n maand te produseer sowat 60 miljoen ISK. Die navorsing Agent Guide is 'n goeie plek om te begin. Eintlik, slyp jou 'n paar punteleer (via missies gewoonlik), lei 'n paar vaardighede en jy dan nou en ruil die RPS opgehoopte vir datacores, wat jy dan kan verkoop of gebruik jouself. Die inskrywing koste is sowat twee tot drie maande van opleiding punteleer slyp. Lopende koste is die tyd en ISK spandeer die versameling van data cores. planetêre interaksie In Tyrannis, Capsuleers het hy die vermoë om op te rig basisse op planete. Die beste plek om te begin met planetêre Interaksie is Louis de Guerre se epiese PI Guide. Om winsgewendheid te maksimeer, capsuleers gebruik gereedskap soos Wyke Mossari se PI winsgewendheid sigblad. Van kennis vir capsuleers beplan begin loopbane in PI is die komende interaksie tussen stof 514 en PI. Ook, moet daarop gelet word dat, terwyl PI lyk na 'n redelik passiewe inkomste stroom wees, daarin hoe meer tyd / moeite, hoe meer gee dit produseer. maw iemand wat net updates / weer begin hul planete trekkers op 'n twee-week tyd kan minder uitset (en dus ISK generasie) as iemand wat die planete weer begin op 'n daaglikse basis te verwag. Begin met die Rubicon uitbreiding, het groot PvP georiënteerde organisasies al Interbus besit hisec doeane kantore vervang met hul eie, en in baie gevalle het hulle die belastingkoerse onmoontlike hoë stel. As jy van plan is om PI gebruik as 'n inkomstestroom en is nie deel van 'n groot-SOV hou alliansie in nullsec, moet jy oorweeg om te doen PI in lowsec of w-ruimte. - POS grond Wetenskap Sodra jy jouself as 'n T1 vervaardiger gestig het, wil jy dalk die wêreld van boosters te verken. uitvinding en BPO navorsing. Dit is natuurlik ook buite die grense van 'n "beginner" sedert jy nodig het om 'n beduidende hoeveelheid tyd en ISK spandeer in die voorbereiding vir hierdie strewe. Jy moet bereid wees om eensgesinde mense vind en vorm 'n korporasie om hierdie aktiwiteite voort te sit, want jy sal nodig hê om 'n POS en dus bereid wees om dit te verdedig. Daar is twee hoof tipes sleep: die kontrak hauler en die spekulatiewe hauler. Die verskille tussen hulle is klein genoeg om nie te regverdig behandel hulle afsonderlik. Kontrak sleep is byna dieselfde as NPC koerier en / of handel missies - jy haal koerier kontrakte en vervul hulle. Courier kontrakte is byna dieselfde as NPC koerier missies, die verskil is dat jy dit al beweeg op een slag. Voor die hand liggend strikke sluit koerier missies wat jou deur 'n lae sek stelsels soos Rancer, en koerier missies wat jy sleep om sek waar die stasie is jy veronderstel om te lewer aan is 'n speler beheer buitepos waar jy nie toestemming om dok sal nul. Spekulatiewe sleep is basies dieselfde as 'n handel sending, maar jy kan jou eie bestemming en vrag tipe te stel: jy moet net skure die mark vir goedkoop dinge in een stasie wat 'n hoë verkoop in 'n ander een, en skuif dit rond. Plekke soos Jitonomic. Eva gereedskap of EVE Sentraal sal help met die keuse van goedere te handel. Daar is 'n EVE Universiteit gids oor hoe om EVE Sentraal gebruik om winsgewend te sleep. arbitrage Trading Arbitrage handel is 'n eenvoudige aktiwiteit wat sonder om 'n gegewe stasie, waar die arbitrageur (persoon wat die handel) net koop dinge teen lae pryse en verkoop daardie dinge teen hoër pryse om 'n wins te maak onderneem kan word. Die arbitrageur kan opstel koerier kontrakte sodat ander doen enige vereiste sleep (vir 'n prys, of natuurlik). 'N arbitrageur sal tipies post koop bestellings in sekere belangrike plekke (missie hubs, mynbou brandpunte), verkoop bestellings in 'n handelsentrum, en uit te reik koerier kontrakte om materiaal te sleep van die plekke buite-stasie na die handelsentrum. Die basiese reël om te volg wanneer handel is "te koop laag, verkoop hoog." In die algemeen, kan jy 'n laer te koop as jy koop bestellings te plaas, en jy kan 'n hoër verkoop as jy verkoop bestellings te plaas. Dinge om te kyk uit vir: pryse op U verkoop / koop teen, en al makelaarsfooie of verkope belasting. Dit is 'n slegte idee om die markverwante waarskuwings uit te skakel: mense het per ongeluk sit 'n bevel met 'n ekstra nul (of twee, of drie), en nie net het die belasting beloop meer as wat hulle sou wou koop / verkoop van die items vir oorspronklik, maar hulle verloor ook die ISK of die betrokke goedere meer dikwels as nie. Vir meer lees oor beurs: PVE bestry Mission Running Op die oomblik is, is daar vier hooftipes missies jy kan offered160 ;: koerier, handel, dood te maak en mynbou. Mynbou missies is 'n relatief onlangse toevoeging (of terugkeer, sommige mag dalk argumenteer). Missies word meer volledig behandel in die missies gids. Toe hardloop missies, moet jy jouself bewus van afgelei punteleer te maak. anders sal jy jouself kan vind Dood-On-gesig in die helfte van die Ryk ruimte van Eva. Jy kan die situasie met behulp van die faksie Staande Repair Plan reg te stel. Vir meer inligting oor-sending hardloop as 'n professie, lees die Sending Komplekse forum en miskien jou eie vrae te vra. As jy 'n missie-atleet. dit is die moeite werd lees Kerfira se draad oor Mission Inkomste te verstaan ​​waar al die geld vandaan kom. Maak seker dat jy die tyd neem om wrakke te red as jy hulle kan red vinniger as wat jy hulle maak! Sodra jy wrakke vinniger as jy hulle kan red kan skep, te oorweeg uitkontraktering die herwinning werk Pro Synergy ( 'n toegewyde berging korporasie) of as jy meer filantropiese voel, sluit aan by die in-game channel "Free wrakke" om jou wrak te adverteer - ridden missie ruimte. As jy 'n nuwe speler op soek na 'n inkomstestroom te bou. hierdie hulpbronne te werk vir jou ook! Jy kan begin herwin as 'n loopbaan deur die "Besigheid" beroepsbaanontwikkeling. Van daar is, sal 'n tipiese beginspan opstel van 'n verwoester met MWD, 5 trekkers, 3 salvagers wees. Reëlings tref met die missie naaswenner (of ontdekkingsreisiger) vir hulle om al hul wrakke en blikkies laat vaar, boekmerk die veld wrak, dan kontrak of handel jy die boekmerke. Jy kan kontak sending hardlopers en ontdekkingsreisigers deur die Vrystaat wrakke of Pro Synergy kanale (onder andere). Dit is 'n baie soos sending-bestuur, na 'n mode. Die groot verskil is egter dat jy dit net kan doen in die "kosmos" konstellasies, en NPCs Respawn voortdurend in daar. 'N Lys van ryk gebaseer COSMOS gebiede kan gevind word deur 'n eenvoudige webwerf Google soek, maar hier is een van die moontlike results160 ;: Eveinfo - Caldari COSMOS bladsy. EVEinfo is ook 'n ordentlike bron vir gereelde missies ook in die geval wat jy wil om 'n idee van wat om te verwag in hulle het. Ratting is net 'n kwessie van patrolleer asteroïde gordels vir vyandige NPCs. Die probleem is dat die "goeie NPC rotte" net verskyn in 'n laer-sekuriteit stelsels, en die baie goeies net in diep 0.0 ruimte. Die voordeel van ratting (veral vir die beginner) is dat highsec gordel rotte is baie maklik om te dood te maak, en jy vind gewoonlik 'n baie minder van hulle in vergelyking met wat jy in 'n sending kon vind. Dit beteken dat jy kan jou tyd in beslag neem om hulle dood te maak, wat is veral nuttig vir lae-geskoolde karakters. Dan weer, teen die tyd dat jy kan 'n verwoester jy in staat afwerking mees vlak 1 missies is vlieg. Nog 'n voordeel van ratting is dat daar altyd 'n (baie klein) kans stuit 'n "faksie kuit", selfs in ryk highsec. Terwyl hulle gewoonlik net 'n paar etikette, faksie ammunisie en so laat val, kan jy ook vind soms 'n paar waardevolle faksie modules, of selfs meer waardevol inplantings. Hisec ratting is nie 'n besonder hoë inkomste stroom. Die nadeel van ratting in vergelyking met missie-bestuur is dat jy nie 'n agent / maat / faksie punteleer te kry. invalle 'N inval is 'n vorm van PVE bestry wat 'n mengsel van missie-hardloop en ratting. Jy word aangebied met verskeie ontmoetings wat jy voltooi vir skatte en CONCORD LP. Die skatte uitbetaal aan die vloot wat die meeste werk in die voltooiing van 'n ontmoeting het. Die CONCORD LP uitbetaal aan mense wat skatte verdien, maar net vir die inval se Mother verslaan. Exploration Die boord skandeerder sal "teenstrydighede" en "kosmiese signtures" vind. Afwykings is gewoonlik ontmoetings, byna dieselfde as 'n missie, waar 'n effens hoër kans om faksie of selfs bevelvoerder NPC toegevoeg val waardevolle buit teëkom. Ontmoetings kan lei tot "eskalasies" wat soos missies wat jou na nuwe plekke te stuur. Die meeste eskalasies sal uiteindelik neem jou na veiligheid ruimte te verlaag as jy in begin (bv hisec om lowsec). Die gebruik van probes kan jy die kosmiese handtekeninge vas te stel. Die belangrikste handtekeninge van belang is vir die ISK-outeur is data webwerwe, oorblyfsel terreine vir die risiko-sku en wormholes vir die opwinding-soekers. Die Exploration gids is 'n goeie plek om jou eksplorasie loopbaan begin. Inkomste uit eksplorasie is hoogs veranderlike, met apokriewe verhale van ontdekkingsreisigers vind niks vir dae, dan ontbloot 'n "moeder Lode" van decryptors en waardevolle bloudrukke. Eksplorasie in hisec is 'n lae-risiko en 'n lae-inkomste, kan jy verwag om 'n paar miljoen ISK per uur maak oor die lang termyn. Exploration vinnig opritte in winsgewendheid wanneer jy hisec weens beter buit en minder kompetisie verlaat. Sites in hisec, lowsec en nullsec het geen NPCs. Sites in wormgat ruimte sal NPC wagte en toegevoeg het. Verskeie wette van twyfelagtige moraliteit Wat is die pret van 'n speler teenoor speler spel as jy nie kan kaap, borgtog-up, steel of iemand te doen oor? Onder die "twyfelagtige moraliteit" dade is aktiwiteite soos lokaas, kan-daarby, ganking, selfmoord ganking, piraterij, ransoming, scamming en Ninja-berging. Scamming op sigself kan vul hele drade, byvoorbeeld. vanaf kontrak swendelary, om spams, die "verhewe bedrogspul" en so aan en so voort gesels, is die moontlikhede amper net beperk deur jou verbeelding (en onnoselheid jou slagoffer, gierigheid, gebrek aan kennis of 'n kombinasie daarvan). Hoewel dit nie die mees winsgewende dinge wat jy kan doen op 'n gereelde basis, kan sommige van hulle die ondernemende (en gewetenlose) beginner ongekende rykdom in vergelyking met enige ander poging wat hy kon begin met, op sy "jong ouderdom" bied. Om 'n idee te kry van die wat hier genoem aktiwiteite te kry, kan jy kop bo aan die misdaad en straf forum en lees oor ander mense se stories oor hierdie "rand" leefstyl. ninja Berging Ninja-berging is opmerklik hier: het sy eie Ninja Berging Guide. geskryf deur Kahega Amielden. Ninja-berging is 'n verkenning aktiwiteit wat 'n ordentlike inkomste van ISK kan voorsien. Die meeste mense deelneem aan ninja-berging vir die oorvloedige carebear trane wat jy kan oes. Player Uitbuiting Om pret te hê is die primêre rede om video speletjies speel. Een van die mees genotvolle aktiwiteite wat jy kan betrokke raak in binne EVE steel. As jy kan dink aan 'n manier om rykdom iemand anders se nommerpas te maak, kan jy voordeel te trek uit die pogings van ander mense. Eva kan baie lekker wees as jy dink aan al die ander speler as 'n belegging in jou toekoms rykdom. Byna een van die reëls van algemene ordentlikheid en beleefdheid in die werklike wêreld toegepas word binne die spel wêreld. Baie spelers mislei of te manipuleer ander spelers om hul ISK maak. Sedert Eva het 'n vrye mark ekonomie met min of geen regering regulasies daar verskeie maniere om monopolieë te ontwikkel of te kul ander om ryk te word. Sommige spelers het Ponzi-skemas in 'n spel wat mooi vrugte afgewerp het. Selfs die eenvoudigste van swendelary ontginning van die gierigheid van die ander spelers sal werk: plaas items vir 10 tot 100 keer die gemiddelde koste betaal soms af byvoorbeeld, net soos ISK verdubbel swendelary en verborge koste kontrakte. Baie mense is hard besig (selfs al is dit 'n spel) om hul ISK verdien sodat jou identiteit te hou as om anoniem as moontlik. Hoe minder jy praat, hoe beter. Dit is oor die algemeen 'n goeie idee om iemand wat jy aanwys as 'n teiken onmiddellik te sluit. Vaslegging video's van stom spelers kan baie winsgewend en pret wees. Byvoorbeeld, kan daarby op ongewapende voorwerpe in 'n hoë sekuriteit is een van die domste ding spelers kan moontlik doen. Ongewapende voorwerpe oor die algemeen nie te val terug. Tipies, nadat interrupties kan paddavoete, hulle sal dan ram gelê. Soms kan jy kry hulle om jou skip te volg in 'n baan. 'N Paar spelers het miljarde tot dusver gemaak deur afpers mense vir ISK. Hulle het oor die algemeen om die video eerste plaas, en dan na die slagoffers wreed genoeg beledig hulle betaal vir die verwydering van die video's. Tipies, as jy 'n paar great videos te maak en mense te wys hoe sleg hulle kan kyk dit is die mees doeltreffende. Rapporteer doodsdreigemente. Sommige mense weet nie dit is 'n spel. Die feit dat hierdie is 'n spel kan nie genoeg beklemtoon word nie. Dit gaan onder verskillende definisies, maar in kort, dit begin van 'n korporasie wat PvP in staat gestel het of die aanvaarding van 'n lid om jou korporasie dat regmerkie in staat gestel het, sodat lede mekaar in 'n hoë sekuriteit ruimte kan aanval sonder Concord ingryping, om hulle dood te maak in ongeag duur skepe hulle kan wees. AWOXing kan gedoen word net vir dood of vir die buit van die skepe te laat val. Sommige mense AWOX groot skepe soos Orcas wat baie buit of baie duur ratting kan hou / missioning skepe pas en plunder die modules. Wardeccing Wardeccing is die praktyk van die oorlog verklaar in 'n hoë sekuriteit ruimte teen 'n winsgewende teiken. Sê 'n korporasie van 3 mense wat hulle sleep dinge van plek tot plek of wat betrokke raak in missioning solo. By die skep van 'n korporasie en verklaar oorlog deur die betaling van die belasting en wag vir die timer om af te merk, kan jy nou vrylik deelneem aan 'n hoë sekuriteit ruimte lede van daardie korporasie / alliansie. Dikwels is die prys van die buit wat jy optel gaan verder as die aanloop prys van die verklaring oorlog, en dit kan winsgewend op onbewus teikens wees. Alyx Farstrider daarop gewys iets wat al ISK-versamelaars moet aandag gee aan:


No comments:

Post a Comment