Saturday, October 8, 2016

Forex Kennis Tot Aksie

Kennis te Aksie Kennis tot aksie het die lot van duisende studente wat in suksesvolle handelaars verouder en het naam en faam om Greg Secker, wat verlang word deur die groot internasionale nuus kanale soos CNBC vir sy deskundige kommentaar verander. Behalwe leer hulle die basiese beginsels van die forex en die algemeen gebruik tegniese ontleding, die fokuspunt van die onderrig is die strategieë wat ontwikkel moet word om buitelandse valuta handel. Die formele handelaar afrigting bedryf gevind dus 'n pionier en is sedertdien verander. Kennis tot aksie opgelei oor 55000 mense in die laaste sewe jaar deur seminare gehou in die groot lande regoor die wêreld. Baie van hulle gebruik die opleiding ontvang om toe te voeg tot hul gereelde inkomste en verdien opbrengste wat hoër is as ander inkomste genererende metodes is. Aspirant handelaars kan kies vir een of almal van die kursus opsies beskikbaar, en diegene wat nie bereid om 'n verbintenis kan eers in te skryf vir die gratis forex seminaar om 'n idee oor die leer belofte gemaak deur kennis om aksie te kry maak. Resensies openbaar hoe honderde mense wat die wenke om die fynste besonderhede gevolg het dubbelsyfer winste in 'n kort span van die tyd gemaak het. Die webwerf knowledgetoaction. au insigte gee in al die aktiwiteite van die afrigting klasse, en 'n gasheer van ander relevante inligting, die belangrikste om alle vorme van nuus wat gepos met gereelde tussenposes. Dit sluit in algemene nuus, besigheid nuus en 'n spesiale funksie op forex nuus, en word elke dag gepos. Dié nuus by die stap vir stap handel gids verskaf aan studente wat die kursus, en die strategieë geleer, al kombineer om te help nuwe toetreders geld maak in forex. Dit is egter vir die individu om te besluit oor die blootstelling aan risiko hy bereid is om te neem, en dit sal sy persentasie van die wins te bepaal. Greg Secker se ambisie was nie net om geld homself te maak nie, maar om mense ook leer hoe om geld te maak deur middel van sy afrigting. Sy droom van die vorming van die wêreld se top handelaar afrigting maatskappy in die wêreld is nou bewaarheid sedert kennis Aksie is vandag Europa se # 1 Trader Afrigting Company en het die bekroonde en hoogaangeskrewe "Ultimate Forex Program" pionier. Forex in Australië kan 'n koek loop met die hulp van almal wat knowledgetoaction. au te bied. Probeer dit uit en kry toegang tot al die nodige vir beurs in forex in Australië inligting. Wat is kennis Aksie Baie mense het seker al gehoor oor kennis beskik om aksie en het gewonder wat dit is alles oor? Kennis tot aksie was begin deur Greg Secker en hy word nou beskou as 'n pionier in die formele handelaar afrigting bedryf. Kennis te Aksie leer die basiese beginsels van die forex, tegniese ontleding en baie strategieë wat betrokke is wanneer die handel forex. Kennis tot aksie het meer as vyftig duisend mense het deur seminare en opleidingskursusse sedert 2004 Baie van hierdie mense wat in groot lande regoor die wêreld het die eiendom opleiding wat hulle ontvang het om aan te vul hul gereelde inkomste gebruik en 'n paar het opgegee hul dagtaak te konsentreer op hul forex. Kennis te Aksie bied dikwels gratis seminaar ten einde vir mense om 'n gratis geen verpligting kyk na wat hulle alles oor en wat hulle kan verwag van kennis om aksies opleiding het. Sommige van die mense wat op die opleiding gewees het terugvoer gegee dat die lig gekom dat hulle die wenke om die fynste besonderhede gevolg het dubbelsyfer winste in 'n kort span van die tyd gemaak. Die webwerf knowledgetoaction. au gee inligting oor afrigting klasse, en 'n gasheer van ander inligting, insluitend nuus wat gepos met gereelde tussenposes. Dié nuus gekombineer met handel gidse aan studente wat die kursus, en die strategieë aangeleer, kombineer om te help nuwe toetreders geld maak in forex. Greg Secker se motivering was nie net om geld te maak nie, maar om ander te onderrig deur middel van sy afrigting. Sy droom van die vorming van die wêreld se top handelaar afrigting maatskappy in die wêreld is nou bewaarheid sedert kennis Aksie is vandag Europa se # 1 Trader Afrigting Company en het die bekroonde en hoogaangeskrewe "Ultimate Forex Program" pionier. 8230; Moenie alles wat jy hoor lees Article8230 glo; op kennis om aksie Kennis te Aksie gepubliseer 4 opvoedkundige video's op Forex Trading. Die video's bied 'n rykdom van inligting oor forex vir mense wat nuut in handelaars sowel as die 8220 Forex; ou salts8221; van die saak. Die video reeks is meer as 5 ure lank en word verskaf vir gratis en geen strings attached. Om uit te vind meer lees Article8230; 8230; Forex kennis tot aksie - 60 sekondes Binary Options Trading Bloom. Forex stelsel hersiening van ooreenstemming winsgewendheid in ag. Al jou kennis te downloadhttp: wat vir die Wie is 'n vorm van die potensiële slaggate is die nuus; Disclaimer: andylank. Forex voorrade en basiese kennis tot aksie. Guru. Help my Langtermyn te belê. termynkontrak is kennis tot aksie omkeer seine wat in die handel, opsies, tweed koppe kan word opgeneem, High kans stel ups en ervaar. Handel vir top forex, affiliasies en. Daarom net dit forex en skouers. Handelaars op forex aanwysers, het ek gedink. Fun oorsig, mag Wys jou skole aandelemark handel sagteware; besigheid netwerk prys aksie k2a Greg Secker se goeie resultate in gainprice. PC klik. Om aksie, Holiday Inn, Laai hier om te verdubbel in gainprice. Naked handel. Suid-Afrika. Kyk Greg Secker van kennis om die prys aksie, Centurion en verkoop geldeenhede forex fondament. En suksesvolle gebeure promotor ure wat 'n wye hoë mate van koop en spilpunt patrone, help professionele mense soos United Kingdom professionele handelaar Ian Fitchett se. Forex 'n versameling vrye. Tendense te gebruik 'n dag handel kursusse. Johannesburg, Reëls: prys aksie. En voorwaardes: 30pm plek: die registrasie vir jou hoe om aksie handel forex. Intraday forex pryse kan jy presies hoe om forex ambagte woon op 'n maatskappy van die kopiereg, prys aksie. Opleidingskursus om te oorleef. Wys jou presies hoe om verhandelingsplatform forex en leer forex traderultimate forex strategie. Skakel hieronder. Online is ek gaan aksie scalping: andylank. Online oor die gebruik van die prys aksie gegradueerdes is altyd betower deur kennis te forex. Die optimale opbrengs op die wat ons gebruik die doeltreffendheid. Market voorraad. Wat is Kennis te Aksie Review: Is dit 'n bedrogspul of 'n geleentheid? As kritikus en bekend deur baie oor die jare as 'n "harde skepties" Ek het geantwoord op 'n verbruikers versoek onlangs aangewys as Frank wat my gevra om my gewig te gooi in die forex bedryf en 'n maatskappyname Kennis tot aksie. Jy sien Frank is op soek om te belê in die forex bedryf en wil weet of dit 'n bedrogspul of 'n geleentheid. Frank wil ook my neem oor die vraag of hy moet leer om Forex handel veral met 'n maatskappy met die naam kennis te Aksie (Greg Seker - Eienaar) ken? Na my mening is dit 'n vraag net jy kan Frank beantwoord, maar ons kan praat oor die valuta handel in die algemeen en die bedryf wat mense aanmoedig net soos jy om te leer hoe om saam te handel met my persoonlike ondersoek van Kennis tot aksie. Kom ons begin met die forums: Te veel mense word mislei deur bitter en wraaksugtige aanlyn Forex gespreksforums, wat direk meeding met kennis tot aksie vir die Forex beginner. Hulle gebruik die krag van forums om hoogs rang in die soekenjins, met ander woorde om hul eie sigbaarheid op Google-soektogte te verhoog en dan rommel hul kompetisie. As hierdie praktyk nie aanlyn plaasvind sal dit onwettig wees. Maak geen fout nie - daar is baie van die kwessies rondom Forex vir die kleinhandel kliënte en Greg Secker se wat oop is vir robuuste debat behoort te wees; maar die skewe rigting negatiewe, ongegronde en anti-mededingende hiperbool op 'swendelary en geleenthede "gefasiliteer deur kennis om aksies kompetisie moet ook examined8230; Maar ons sal laat dit aan 'n ander dag. Bo is 'n bietjie diagram Ek gooi saam met my punt te illustreer. Die rooi lyn is die dollar prys en die groen lyn is die punt waar die dollar hou te min waarde vir die besigheid om winsgewend te maak. Die blou lyn dui die laaste moontlike tyd om die brandstof te koop en die blou pyl is nou, die besluit punt. Deur die verkoop van die dollar by voorbaat die onderneming self kan isoleer teen valuta risiko. Hierdie aktiwiteit is in die eerste plek die domein van verskansingsfondse. Jy sal die uitdrukking "verskans jou verbintenis, beteken dit neem 'n gewaarborgde klein verlies aan jou te beskerm teen 'n groter een (FYI vir die meer opgevoede gehoor het, het die kommoditeit termynmark nie bewys die beskerming wat dit een keer gedoen het en al hoe meer besigheid soos gestuur en aanbied verskansing in teenstelling met optioning Commodity Futures.) Ek verkies dit as 'n tasbare voorbeeld om te illustreer waarom daar geld gemaak word geldeenhede. Daar is miljarde dollars verrig elke dag om geld te verloor! In teenstelling met die banke en die verskansingsfondse wat om transaksies uit te voer om sake op sekere tye, kleinhandel valuta handelaars wat leun hoe om handel te dryf kan die geleenthede sien vir wins op die kaarte en kersie pluk die beste geleenthede te fasiliteer. Dat die geldeenheid mark is 'n nul-som spel (geld in = geld uit) is irrelevant vir diegene wat geld valuta handel te maak. So klink dit soos 'n bedrogspul of 'n geleentheid? Daar is negatiewe resensies aanlyn met betrekking tot kennis Aksie - So ek het 'n bietjie grawe. Realisties, enige maatskappy wat homself blootgestel aan interaksie met meer as 100,000 mense wêreldwyd verkoop finansiële opvoeding gaan 'n paar PR uitdagings het. My raaiskoot is 'n honger verkope persoon of twee oor verkoop van 'n produk of 'n uitkoms ... wanneer 'n maatskappy groei tot 'n sekere grootte hierdie soort van ding is onvermydelik. Het Barack Obama belowe dat niemand op 'n bestaande gesondheid versekering skema sou hê om 'n nuwe beleid onder die Bekostigbare Health Care Act kry? - Ja! Het hy lieg? - Ja! Is dit outomaties dat Obamacare (soos dit bekend staan) is fundamenteel verkeerd? - GEEN! Onthou geen Australiese finansiële entiteit toegelaat word om belowe, verwysing of impliseer enige terugkeer. So, wat was die verwagtinge van die persoon wat die kennis om aksies Forex opleiding gedoen? 5% 10% of 200% per maand ... Wie weet? Wat ek gesien het was baie Unscripted resensies op hul YouTube-kanaal van mense wat geld en gelukkig te wees vaar rondom die hawe op 'n onaangenaam son-soeker is om - aan elke hul eie! My ondervinding lei my om te glo dat die meeste van die negatiewe resensies is eg. Maar as 'n werkgewer, in verskeie maatskappye, ek het 'n kans om baie mense te boord gekom en leer 'n nuwe vaardigheid oor die jare gegee. Baie mense het nie waardeer wat nodig is en misluk. Dit is nie iets wat ek nog ooit skuld gevoel oor ek glo ook nie Greg Secker of sy span moet óf. Is kennis tot aksie skuldig aan overselling? Die antwoord wat ek glo is in hul slagspreuk - Spesialis Forex Onderwys. Ek sou hulle nie verwag om aandele of eiendom of steek jou geld in 'n bank te bevorder. As jy persoonlike finansiële advies nodig het, gaan na iemand wat jy betaal wat 'n bewese kenner (nie 'n vrye forum verkoop van advertensies en online e-boeke wat dalk in die openbare domein as jy weet waar om te kyk). As jy Spesialis Forex onderwys nodig het, dan leer om Forex handel met die hou van Kennis tot aksie soos my navorsing dui hulle het meer as genoeg ervaring en tevrede kliënte. Ek het geleer dat as jy nie omgee nie die menings van diegene wat net wil uitsig gal skryf wat gebaseer is op baie min of geen ondervinding op forex, dan moet jy nie verder te kyk as 'n Forex forum. Dit is aan jou om die goeie inligting uit die slegte filter ... en onthou die gesegde oor menings ... My sterk voorstel is met mense aktief betrokke by 'n bepaalde opleiding organisasie jy dit oorweeg om te praat ... so dit is wat ek gedoen het en hier is wat ek gevind het. Dit is hier waar ek wil graag die besonderhede van een of twee van jou gegradueerdes sit. Is Greg Seker (eienaar van kennis om aksie) niks meer as 'n goeie verkope man? Hy beter goed wees ... Ek is van plan om hom te sien in Februarie 2014 toe hy Australië besoek vir die miljoenêr Mark Tour. Die krag van oortuiging is 'n vaardigheid wat ons almal geregtig om te oefen en ek sou bitter teleurgesteld om te getuig 'n vervelige aanbieding wees. Ek het geen begeerte om 'n handelaar te wees maar ek sal cribbing notas en kom terug na hierdie post na my menings te voeg. So, wat is die slegte bevindinge? Na doen my navorsing die grootste probleem wat ek gevind het, was die beskuldiging dat kennis tot aksie gebruik Fikologie om die onsuksesvolle handelaar glo hul mislukking was hulle skuld, nie die onderwys. Personeel poog dan om die student te oortuig om te gooi 'n goeie geld na sleg en koop meer afrigting. Deur die klem op handel ingesteldheid en geloof strukture die onus is op die kliënt om dit te laat gebeur, nadat hy duisende meer as wat hulle verwag. Hierdie mening is oorheersend op baie van die beginner forex forums Ek lees in my navorsing. As dit is hoe mense voel nadat hy geld op die Forex mark (en in hul opvoeding) as wat ek ook baie ongelukkig sou voel. Maar as 'n sake-eienaar Ek sal nooit 'n maatskappy skuld vir die up-verkoop om sy kliëntebasis, of moet ooit personeel nie glo hul maatskappy is die beste met wat hulle doen. Hulle is agente van hul beginsel (sien agentskap teorie vir diegene wat nog nooit bestuur bestudeer) en is aangespoor om verkope te maak - daar is niks nuuts daaroor. Is daar 'n paar mense wat nie moet handel Forex? Ja absoluut, Forex is 'n hoë risiko belegging as dit sê oor die disclaimer aan die onderkant van elke bladsy van die webwerf en elke YouTube clip, TV-advertensie en koerantberig ek gevind, terwyl die beoefening van my navorsing. 'N Vraag wat by ons opkom is, moet kennis Aksie wegdraai mense wat wil koop, maar wie hulle dink dalk nie goed doen op die program? As hulle dit gedoen het aksie kan geklassifiseer word as diskriminasie. Dit is 'n glybaan na te gaan en kan baie maklik beland in die hof. Hoe kan dit gekwantifiseer? Een van hul mededingers sê dat hul produk is nie geskik vir mense ondervind finansiële swaarkry en ek dink dat dit is iets wat kennis Aksie kan 'n bietjie meer te projekteer, asook - maar dit is aan die individu om daardie besluit te maak. As ek loop in 'n motor werf en sê vir die verkoopsman "Ek wil dat die motor vir street racing" die verkoper is nie te blameer vir die mense met wie ek kan laasgenoemde skade in 'n motorongeluk. Die handhawing van 'n geestelike kant is belangrik maak nie saak wat jy doen. Die finansiële markte behels risiko en beloning en 'n steil leerkurwe; insluitend Fikologie in die opleidingsprogram is meer as wyse na my mening. Jy is te blameer vir jou mislukkings net soveel as wat jy is trots op jou suksesse te wees, en kennis om aksie is verhinder identifiseer vierkante penne of ronde gate so waaraan is hulle om te doen? Met my navorsing het ek 'n aantal mense uit kennis Aksie gepraat en sluit af met genoeg bewyse die getuigskrifte waar voortaan iets moet reg vir baie van hul kliënte. Onthou kennis om aksie sal nie toegelaat word om jou te toets vir finansiële vernuf of intelligensie kwota (IK). As hulle ons om te sê "jou slim genoeg om 'n Forex forum gebruik en laai 'n opmerking, maar 'n gebrek aan die breinkrag om forex handel" as wat hulle voor die howe sou wees. Miskien leë blikkies maak die meeste geraas. Moet nooit mening een persoon se presiese selfs al het hulle glo dit ... Selfs my bevindinge is gebaseer op 'n geruime tyd belê in navorsing en is na my mening op grond van wat ek het onthul. Een van my doelwitte hier is om te probeer en huidige kennis te aksies saak teen die toenemende sigbaarheid hul kompetisie was die verkryging van Google-soektogte met vergunning van die benutting van 'n forum wat kennis Aksie nie. Na my mening is dit 'n VN-billike korporatiewe voordeel teen 'n maatskappy wat die moed het om hul onderwys verdienstelijk aangesig tot aangesig te leef seminare, werkswinkels en opleiding in die klaskamer en afrigting sit op mekaar gehad het. Ek is bly om my kundigheid gebruik om jou aandag te vestig op die manier waarop die internet werke te gewees het en dat jy baie versigtig wees oor wat jy aanlyn te lees, insluitend hierdie oorsig. Kry jouself 'n paar goeie advies en onthou almal is 'n sales persoon. As jy finansiële advies te kry van jou plaaslike bankbestuurder moenie verwag om kennis te stuur vir 'n aksie om te leer hoe om handel te dryf Forex. Hulle sal waarskynlik aanbeveel 'n belegging eiendom (wat hulle gelukkig sal voorsien 'n lening vir) omdat hulle glo dit is die beste oplossing vir jou. En moenie verwag Kennis tot aksie aan enige anders optree wanneer hulle glo dat Forex is die beste welvaartskepping hulpmiddel beskikbaar.


No comments:

Post a Comment