Monday, October 10, 2016

Hubbell Trading Post

geskiedenis Kultuur 'N Kort geskiedenis van HUBBELL handelspos John Lorenzo Hubbell gekoop die handelspos in 1878, tien jaar na Navajos is toegelaat om terug te keer na hul vaderland uit hul verskriklike ballingskap by Bosque Redondo, Ft. Sumner, New Mexico. Gedurende die vier jaar bestee aan Bosque Redondo, is Navajos bekendgestel aan baie nuwe items. Handelaars soos Hubbell verskaf daardie items wanneer hulle huis toe. Hubbell familielede bedryf die handelspos totdat dit in 1967 aan die Nasionale Park Service verkoop Die handelspos is nog steeds aktief, en wat uitgevoer word deur die nie-winsgewende organisasie, Western Nasionale Parke Vereniging vir die Nasionale Park Service. Hulle gaan voort die handel tradisies die familie Hubbell begin. Aanbevole Resensies 1 check-in As historiese soos dit kry vir Arizona. En nog steeds in werking. Die prys is 'n bietjie hoog, so ons didn39; t iets te koop, maar it39; s soos 'n lewende museum, en hulle het 'n keuse van Navajo matte dat jy net sal oorweldig. Ek wens ek kon gekoop het een, maar ons is 'n mot besmetting by die huis en I39; m nie van plan om dit te koop 'n $ 6k plus ete. Miskien as ek gaan met die insekte, kan ek teruggaan en weer kyk. Ernstig, as jy 'n wettige mat wil, dit is die plek. Jy kan 'n staptoer van die grond te doen en te sien die skuur en kralen, vol antieke-y ou dinge soos waens en 'n ou gas pomp, 'n smid winkel en allerhande outydse gereedskap. Wat sou ons doen sonder die Nasionale Park Service? Die NPS bewaar kritieke stukke van ons geskiedenis, hetsy as lewende eerbetoon of recreaties, wat tipies sou word geïgnoreer, onbekende of verloor. Ek don39; t weet dat die handelspos hier sou verlore wees sonder die NPS, maar dit sal beslis baie minder bekende, en daarmee saam die geskiedenis van handelsposte in die Indiese land. Dit is een van daardie NPS webwerwe wat is 'n lewende huldeblyk aan geskiedenis, maar ek dink dit kan uniek wees in die sin dat dit ook 'n funksionerende besigheid. Mense kom hier om Pepsi en Blue Bird meel te koop of te Navajo matte verkoop. Natuurlik is daar baie van die toeriste (soos ek), maar daar is plaaslike mense net doen hul inkopies te neem. En daar is handelaars wat daar werk, wat ongelooflik nuttig in sortering deur middel van 'n swaar stapel matte te help sommige uit towners vind een wat hulle wou was. Ek dink it39; s nogal vreemd dat ek hou praat oor matte, maar onder die Navajo handwerk te koop hier, die matte is wat die reis van die mees moeite werd te maak. There39; s juweliersware, natuurlik, en KACHINA poppe en Hopi ratels en alles anders you39 d verwag. Maar die matte is die mees interessante en I39; bly dat ons het die tyd om 'n baie spesiale een vir ons reis te onthou deur vind. Wat dit bring my terug na my lof van die NPS. Ek dink that39; s verdien, maar die feit dat daar handgemaakte matte te koop punte na 'n ander groep mense wat dit moontlik te maak. Dit wil sê, die Navajo mense wat hier werk en wie se teenwoordigheid in die gebied het die handelspos bestaan ​​in die eerste plek. Beskikbaar is deur die handelspos en die gepaardgaande besoekersentrum, you39; re opening van jouself tot 'n geleentheid om te leer oor die Navajo mense en hul belangrike bydrae tot die stof (in hierdie geval, letterlik) van die country39; s en world39; s kultuur . So, gaan. Ek dink toeriste wat Dinetah besoek is meer geneig om noord te gaan na Monument Valley of Canyon de Chelly, maar dit moet 'n trekking wees, ook. Was hierdie oorsig & hellip ;?


No comments:

Post a Comment